Friday, January 01, 2010

Azam

Bismillah..
Erm.. Kalu tak, post tntg azam nie ana nak postingkan time awal tahun ar
ietue..
Anyway, Allah penentu segala sesuatu.. tidak kesampaian hajat,, namun, Dia lebih mengetahui hikmah disebalik kejadian...

Direct to the subject.. Azam.. Mohon kudrat dari Mu Ya Allah,, agar tahun nie.. Postingan dalam blog adalah di update selalu, Gerakan dalam jamaah adalah AKTIF.. Misi Syahadatain naik 50% b'bnding tahun lps[dgn ikut prog2 anjuran Jamaah].. Study mantap,, Hafalan akan sampai ke destinasinya[30Juz] akhir tahun ini.. Islah Nafsak wad'u Gairak menjadi motto dalam merealisasikan azam nie..

Apa pun kalu azam je nampak kemas tanpa perlaksanaan yang sistematik.. tak jadi jugak.. Mohon doa semua readers yang membaca, agar segala perancangan yang telah tercatat diredhai Allah & dipermudahkan perlaksanaannya.. dan belum tentu semuanya akan terlaksana.. Mungkin ada yang tidak akan terlaksana.. Apapun tu adalah ujian dari Allah kpd hambaNya utk lihat sejauh mana kesabaran + mujahadah dlm melaksanakan azam..

"Apakah manusia mengira bahawa mereka akan dibiarkan hanya dengan mengatakan "kami telah beriman" dan mereka tidak diuji?.."
[29:2]

-Harapan agar azam nie, akan dilaksanakan sebaik mungkin, secanggih & sehebat ciptaan manusia yang diberi idea dari Yang Maha Esa..

+ bimardhatillah..
Wallahu'alam..

0 comments:

Followers